Jak mě nasrali v @O2_CZ #O2EC – klasický #fail

WP_003257

Na začátek bych všechny opět rád upozornil, že slova si dvakrát nevybírám. Píšu je jak přicházejí, tak bacha ať nepřijdete o iluze. Ale nyní už k dnešnímu příběhu.

Dneska zhruba ve dvě hodiny vyslali na twitter borci z @O2_cz tweet, ve kterém slibovali seminář o aplikacích do mobilu pro sportovce. To mě zaujalo. Nejsem sice žádnej extrémní sportovec, ale nějakej ten pátek už svoje pidivýkony zaznamenávám pomocí programu Endomondo. A v O2EC jsem též ještě nebyl. Tak jsem si řekl, že bych se docela rád dozvěděl něco nového od EXPERTŮ a zároveň si prohlédnul supadupavystajlované Experience Centre. Kdybych se já DEBIL rozhodnul raději zůstat v práci!!!

Po příchodu domů jsem udělal další chybu – přemluvil jsem spolubydlícího aby se jel mrknout se mnou… O cestě metrem ze Smícháče (ano, přestěhoval jsem se) nemá smysl mluvit; za to, že lidi v MHD smrdí jako prasata borci od O2 fakt nemůžou, to zase prr :) Na Chodov jsme přijeli před tři čtvrtě na šest a po chvilce hledání už jsme byli v O2EC. To bylo 17:42. A teď začala ta pravá sranda. Protože do začátku semináře zbývalo skoro 20 minut, rozhodl jsem se je využít a poptat se na pevné připojení k internetu v mém novém bydlišti. Se stejným problémem jsem se před pár dny obrátil na experty v O2 prodejně na Andělu, kde mi sdělili, že lokalita Smíchov má vyplněnou kapacitu a že o rychlosti vyšší než stávající (6Mbps) si mohu nechat zdát.

Abych se ujistil, že levá ruka ví co dělá pravá, čemuž u O2 občas nebývá, poptal jsem se právě na možnost navýšení rychlosti připojení u slečny který si mne převzala v O2EC. Měl jsem k disposici stejné údaje – jméno majitelky, rok narození a adresu „přípojky“. To co na Andělu nebyl problém zjistit v Chodově neuměli. Odmítli mi s danými údaji co jsem mohl poskytnout sdělit bližší info o připojení. Poté co jsem obsluze vysvětlil, že na Andělu to zjistit šlo a že mi tamní zaměstnanec sdělil cosi o naplnění kapacity se do mého rozhovoru s O2 slečnou začal míchat jakýsi O2 znalec, který mi po mé nenápadné zmínce o tom, že se asi budu muset obrátit na konkurenci vcelku arogantně sdělil, že tak jako tak mám smůlu, PROTOŽE KONKURENCE PŘECI POUŽÍVÁ JEJICH DRÁTY. Musel jsem tohoto příjemného pána ujistit o tom, že existují i jiné druhy připojení než je jejich metalická dvoulinka a pak jsem se s ním přestal bavit a zeptal se O2 slečny na seminář. Ta mne odkázala na přítomnou O2 Guru slečnu. Že to má na starosti ona, že prý se mám domluvit s ní, až obslouží zákazníka, který u ní byl. Řekl jsem OK a šel jsem se se spolubydlícím projít po rozlehlém Experience Centre a číhal jsem na O2 Guru.

V 18 hodin a 14 minut za námi přišla O2 Guru slečna (protože to evidentně měla cestou na WC) s tím, že jestli čekáme na seminář a že jestli ještě chvilku počkáme, že jenom nějakému pánovi přenese kontakty. A zda si nedáme vodu. Slíbili jsme, že chvilku strpení ještě mít budeme, chvilku počkáme a vodu nechceme. O2 Guru zmizela. Po jejím příchodu zpět po cca 5 minutách se věnovala zákazníkovi a zřejmě přenášela kontakty. Nevěnoval jsem tomu příliš pozornosti a prohlížel jsem si vystavené přístroje.

Po nějakém čase jsem zaznamenal, že O2 Guru se věnuje zcela jinému dalšímu zákazníkovi a na nás nebo nějaký seminář nemá ani pomyšlení. Kouknul jsem na hodinky. Bylo 18:34. Za halasného „Nashledanou, velice vám děkujeme“ jsme se odporoučeli.

Co z toho plyne? Nic jiného, než že O2 na nás sralo, sere a srát bude. Milé O2, takovéhle chování a semináře si laskavě strčte do prdele. S tím, že bych do vašeho expyčyence centra jel ještě někdy hodinu do zkurvenýho Chodova se můžete rozloučit. A s tím, že bych o vás ještě někdy promluvil v dobrém taky. To že jste se ke mně chovali jako k hadru, na to jsem od vás víceméně zvyklý, platím vám, tak co se mnou taky, že… Ale to, že jste mne ztrapnili před mým kamarádem, kterého jsem táhnul na smradlavej Chodov, kterému jsem slíbil super zážitek a zjištění nových informací, to vám teda fakt neodpustím.

N A S R A T!